FANDOM

Rio Tropico, Stolica Republica Tropica.jpg
Rio Tropico wyspa znajdująca się po środku Archipelagu Filiano, kilkanaście kilometrów na zachód od Hawajów. Jego burmistrzem i zarazem prezydentem Republica Tropica jest El Presidente Fernando Montana. Miasto dzieli się na cztery dzielnice.

Górna DzielnicaEdytuj

Najbogatsze, i zarazem najmniej zaludniona dzielnica wyspy. Mieszkatutaj El presidente, generał, i Vice Presidente. Znajduje się tutaj też stacja przekaźnikowa, której centrum kontrolne znajduje się w bazie Alpha, która jest pod Górnym Miastem.

  • Górna Dzielnica
  • Dom El Presidente

Dolne MiastoEdytuj

Mieszkają tutaj cywile i Funkcjonariusze MP (Military Police). W dolnym mieście funkcjonuje, sklep z bronią "Odstrzał", szkoła, Ratusz, stacja benzynowa i Posterunek Military Police. Dolne Miasto ma jeszcze Kopalnie Złota.
  • Kościół w Rio Tropico
  • Dolne Miasto
  • Kopalnia Złota
  • Plac Budowy Marketu

Port Rio TropicoEdytuj

Dzielnica która jest najważniejsza pod sprawą gospodarki. Jest tutaj spory magazyn, który pomieści spore zapasy wyżywienia wyspy. Jedyną tego wadą jest bliskość od brzegu (Jest przy samym brzegu) co czyni go podatnym na ataki wroga. Jest tutaj zadokowany Okręt Typu Lewiatan.

Doki Rio Tropico.jpg

Lotnisko Tropica AirLineEdytuj

Lotnisko które, jest jednym z dwóch łączników między innymi wyspami. Znajduje się też tu Heli Force One, czyli prywatny helikopter El Presidente. Lotnisko jest silnie strzone z powodu ostatniego ataku Rebeliantów.
Lotnisko Tropica AirLine.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki