FANDOM

FC3Editor 2013-06-28 21-04-37-53.jpg

Flaga Republica Tropica

Republica Tropica, to kraj na pacyfiku niecałe 23 kilometry od Hawajów (Później na Gryfim Oceanie, sto mil morskich od lądu) ze stolicą w Rio Tropico. Przywódcą tego Państwa jest El Presidente Fernando Montana.

HistoriaEdytuj

Państwo istnieje od 1951 roku kiedy to po roku walk, wyzwoliła się spod okupacji Japoni. Alberto Montana postanowił skolonizować dwie następne wyspy na archipelagu, które zostały nazwane: Irselia Tropica i Torus Island. Wojsko tego kraju jest dobrze ulepszone, zwłaszcza jednostki piechoty. Posiadają też różne wechikóły, takie jak Helikopter BlackHawk czy czołg typ 95 Ha-Go. Podstawową bronią wojsk Tropico jest karabinek P416 którego używa Military Police, jak i wojsko. W roku 2008 wybuchła rebelia, która to miała wprowadzić Faszyzm na archipelag, a siedziba Rebeliantów jest na Lunae Temple, gdzie wybili wszystkich mnichów. Wojska do dziś walczą na Lunae Temple i Torus Island o obrone Demokracji Republica Tropica. W 2010 roku wybuchło zagrożenie ataku Chin. El Presidente wiedział że nie wygra takiej wojny, ale nie podda się bez walki.

"Dzień Wyprowadzki"Edytuj

W 2012 roku, w Bazie Gamma (Lost Hills) wyzwoliło się dziwne pole elektromagnetyczne które przeniosło cały archipelag do nieznanego świata. Początkowo El Presidente był wkurzony na naukowców, ale widział że dzięki temu uciekł od zagrożenia jakim jest atak Chin, na jego naród. Po kilku dniach, statki odkryły ląd który nie był podobny do innych, nawet jego mieszkańcy byli nieznani. Fernando nakazał pozostać na archipelagu, i czekać. W gotowości zbrojnej, na nadchodzącą ewentualnie wojne o przetrwanie.

TerytoriumEdytuj

Republika posiada pod panowaniem cały Archipelag. Czyli:

Rio Tropico (Stolica)

Irselia Tropica

Torus Island

Vorg Land

Lambada Isile

Lost Hills

Ponadto Ma jeszcze pod panowaniem bazę na kontynencie która została nazwana Checkpoint Charlie.

Siły ZbrojneEdytuj

Republika po przeniesieniu, stała się potęgą militarną.
Siły Zbrojne Republica Tropica.jpg

Żołnierze S.Z.R.P w Lost Hills

Dobre wyszkolenie wojsk, jak i dobrze zmodyfikowane pojazdy terenowe, jednostki pancerne, morskie i powietrzne, zapewniały przewagę S.Z.R.T na każdej planszy bitewnej. Dowódcą wojsk jest Generał Al Menendez, rządzi w centrum dowodzenia Baza Alpha. Ponadto w 2009 roku, Fernando zarządził modernizacje wojsk Republiki, czego próby podjęła się organizacja Wayland Corporation, która nazwała ten projekt "Project Omega Force", który zmodernizuje wojsko, i obecny sprzęt, ponadto o programie wyciekła wzmianka o tak zwanym "Cyber-Comando". Naukowcy Wayland Cor, ujawnili że pierwsze projekty wyjdą na światło dzienne w 2019 roku. Podstawową bronią piechoty jest karabin P416. Jedynymi czołgami Republiki są zmodyfikowane wersje Japońskich czołgów typ 95 Ha-Go z II wojny światowej. Akademia wojskowa znajduje się na Irselia Tropica, gdzie szkoli się na Military Police, dopiero później wchodzi się w pełen skład wojska.

RozrywkaEdytuj

Rozrywką na wyspie jest min. Radio Republika, które jest prowadzone przez DJ Alejandro. Poza tym na Irselia tropica jest studio animowane gdzie robią Kreskówkę Daleki Krzyk, gdzie obecnie jest robiona go trzecia seria o pod tytule Krwawe Smoki, dostępne na kasetach VHS. Republika też wyznacza perę turniejów, takich jak wyścigi skuterów wodnych, czy konkurs w strzelaniu. Jednak największym przedsięwzięciem okazał się klub "Krwawy Tygrys" na Irselia Tropica.

DyplomacjaEdytuj

Republika posiadała aktywną politykę zagraniczną. Umiała zawierać sojusze, jak i prowadzić skoteczne wojny.

Przed PrzeniesieniemEdytuj

ChinyEdytuj

Kiedy świat dowiedział się o tym że pod archipelagiem znajdują się spore żyły ropy naftowej, inne kraje rozpoczęła przygotowania do handlu z republiką. Ale Chiny chciały zająć złoże dla siebie. Stosunki tych państw wynosiłu: NIECHĘĆ

MeksykEdytuj

Wiadomo że Republika i Meksyk, miały sojusz od 2000 roku. Ich relacje wynosiły: PRZYJAZNE

Po PrzeniesieniuEdytuj

ZebricaEdytuj

Republika nawiązała z tym krajem pozytywny kontakt, ponadto pomogła zebrą w wojnie z gryfami początkowo utwardzając i ulepszając broń. Dopiero po tym jak wojna przenosiła się na korzyść Gryfów, Republika zaatakowała z całych sił Gryfy. Ich relacje to: PRZYJAZNE

Rzesza GryfówEdytuj

To pierwsza rasa, z jaką Republika nawiązała kontakt... niestety nieprzyjemny. Gryfy myśląc że patrolowiec Republiki, należy do Equestri zaatakowali go. Nie wiedzieli że znaleźli sojusznika dla swojego wroga. Zebr. Ich stosunki to: WROGIE

EquestriaEdytuj

Republika podczas Wojny Republikańskiej, przyleciała do Canterlotu by porozmawiać o wojnie Zebro-Gryfiej. Celesti nie podobało się wychowanie Fernando, ale on odpowiedział "Kultura doprowadziła do upadku Carstwa Rosyjskiego, Rzeczpospolitej Obojga Narodów i Imperium Rzymskiego". Po długiej rozmowie, podpisali pokój. Ich relacje to: PRZYJAZNE

Więcej z Fandomu

Losowa wiki