FANDOM

El Presidente Fernando Montana.jpg
Fernando Montana urodzony w 1983 (29 lat) roku jest przywódcą Republica Tropica, jest synem Alverto Montany, który spowodował powstanie kraju. Urzęduje w mieście Rio Tropico. Z powodu podobieństwa i dzielenia nazwiska do Kubańskiego Gangstera, przez niektórych nazywany jest "Tony" albo z powodu blizny "Człowiekiem z Blizną".

Charakter i UmiejętnościEdytuj

Uzależniony od tytoniu, nienawidzący Faszyzmu i Komunizmu, przywódca który jest dobrym strategiem. Zrobi wszystko by Republika pozostała krajem Demokratycznym, i jest gotów prowadzić wojnę nawet z Rosją i USA naraz. Jako że początkowo służył w armi z powodu tradycji rodzinnych, stał się dobrym strzelcem i najbardziej przypadły mu do gustu karabiny M16. Obecnie posiada zmodernizowaną M16 z granatnikiem M203. Wyuczył się też obsługi czołgu i latania Helikopterem. Jest sprawiedliwym przywódcą i wredny dla nieprzyjaciół. Chętnie wprowadza się w politykę między krajową i chętnie zawiera sojusze. Dobrze walczy i porusza.

WyglądEdytuj

Tony już samym wyglądem wymuszał u innych ludzi ostrożność. Jest to męszczyzna w młodym wiek, raczej niskiego wzrostu, szczupły, o czarnych krótkich włosach. Wyróżnia go blizna, która nadaje jego twarzy groźny wyraz (zawdzięcza też jej swój pseudonim – Człowiek z blizną)

HistoriaEdytuj

Urodzony w 1983 w Rio Tropico, jako syn Alberto Montana i nieznanej kobiety Kubańskiego pochodzenia. Był od małego wpatrzony w ojca jak w obrazek, kochał go i pragnął być taki jak on. Kiedy skończył 17 lat, ojciec zapisał go do wojska gdyż jak to mówił "Dobry przywódca musi umieć bronić swój naród". Walczył w paru bitwach kiedy to Komuniści chcieli przejąć Archipelag, podczas tej wojny zyskał bliznę która została mu do dziś. Kiedy skończył 22 lata, Alberto zmarł. Przez ponad rok był pogrążony w żałobie, ale dzięki swojemy przyjacielowi, podniósł się i przyjął władzę nad krajem.

Zamach TropikańskiEdytuj

Podczas jego żądów w 2008 roku, do Rio Tropico przybyła delegacja z meksyku. Byli w niej między innymi ambasador Meksyku, i dwóch oficerów. Podczas rozmowy na temat przedłóżenia sojuszu, Dom Narodowy został
Fernando Tony Montana Broni się w Domu Narodowym.jpg
zaatakowany przez nieznanych zamachowców, których celem było zabicie El Presidente. Cała ochrona budynku zginęła w nagłym ataku wroga, jedynym pomieszczeniem który się bronił był gabinet El Presidente. W szafce miał swoje zapasowe M16 z granatnikiem, i za jego pomocą rozwalił drzwi i stojących po drugiej stronie zamachowców. Wyszedł do holu i z balkoniku zaczął zabijać wszystkich zamachowców, dostając parę razy. Wkońcu jednak po paru bataliach z wrogiem, na miejsce przybyli Funkcjonariusze Military Police, i wspomogli El Presidente w walce. Po godzinie walki, wszyscy zamachowcy któzy byli w Mieście, zostali albo schwytani albo zabici. Jeden ze schwytanych, wyjawił, że ich przywódca, chce wprowadzić Faszyzm na wyspę, a El Presidente będzie tylko przeszkadzałw tym. Wtedy wyjawiono też że ich siedziba jest na Labada Isile, tam też się mieściła Lunae Temple. Tak oto się rozpoczęła Wojna O Demokracje.

Zagrożenie ze strony ChinEdytuj

W 2010 roku, wybuchło zagrożenie ze strony chin. Duże złoża ropy odkryte pod Irselia Tropica, spowodowały że Republica Tropica, stałą się potęcjalnym celem do podbicia. Fernando wiedział że, wojna na taką skale byłaby katastrofalna finansowo i z powodu obecnego konfliktu z Faszystami "Rakajat". Jednak nadchodzące wydarzenie miało ocalić częściowo Republike.

"Dzień Wyprowadzki"Edytuj

W 2012 roku, w Bazie Gamma (Lost Hills) wyzwoliło się dziwne pole elektromagnetyczne które przeniosło cały archipelag do nieznanego świata. Początkowo El Presidente był wkurzony na naukowców, ale widział że dzięki temu uciekł od zagrożenia jakim jest atak Chin, na jego naród. Po kilku dniach, statki odkryły ląd który nie był podobny do innych, nawet jego mieszkańcy byli nieznani. Fernando nakazał pozostać na archipelagu, i czekać, w gotowości zbrojnej, na nadchodzącą ewentualnie wojne o przetrwanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki